O nás
sme Kyosun - strážcovia pravého matcha
Naše portfólio reprezentuje moderný a zdravý životný štýl. Zameriavame sa na popularizáciu menej známych produktov a/alebo inovatívne zpracovávanie či ponuku tradičných výrobkov.
SpoločnosŤ Kyosun je predným dodÁvateĽom produktov pod značkou Matcha Tea do:
→ obchodov
→ gastronomických zariadení
→ wellness & fitness centier
Originálny matcha pochádza výlučne z Japonska
Spolupracujeme s najväčšími producentmi čaju matcha na svete
100% kvalita čaju vďaka leteckej doprave
Objednáváme čerstvý čaj 6x do roka, neplaví sa tak v kontajneru na mori dlhé týždne
Unikátne balenie po jednotlivých porciách kvôli zachovaniu kvality
Matcha veľmi rýchlo po otvorení väčšieho balenia degraduje a oxiduje. U nás sa Vám to nestane!
sme ostražití, pravidelne testujeme každú šaržu a obnovujeme certifikáty kvality
Máme samozrejme BIO certifikát a ešte ďaľších 9 certifikátov kvality, preto Matcha Tea splňuje najprísnejšie limity pre predaj v EU. V roku 2017 sme obdržali od Štátneho zdravotného ústavu v ČR Certifikát o zdravotnej nezávadnosti potraviny. Každú novú šaržu dovezenú z Japonska posielame najskôr na testy. Môžete si byť tak istí, že v našom matcha neplávajú Escherichia coli, pesticídy, ťažké kovy, baktérie, ortuť, kvasinky ani plesne.
Podívajte sa na naše referencie a výstupy v médiách.
Matcha Tea je pre Nás srdečná záležitosť
Víťazíme 4 roky po sebe v hlasovaní zákazníkov PRODUKT ROKA v kategóri čaj na najväčšom porovnávacom portáli v SR a ČR Heureka.cz. Ďakujeme! S Vaším obľúbeným Matcha Tea sa stretávate obchodoch so zdravou výživou, reštauráciách, baroch a fitness centrách.
Pre veľkoobchodnú ponuku nás kontaktujte na info@matchatea.sk
Naša láska k čajU má už 10 ročnú históriU
17. 10. 2009 zakladajú Petr Patočka a Jiří Devát firmu, ktorá do ČR začína dovážať kvitnúce čaje. P+D: "Spoločne sme ich ponúkali reštauráciám a obchodom v ČR a na Slovensku a budovali prvé obchodné vzťahy."
Po prvom roku obchodovania s kvitnúcimi čajmi se nám začína pomaly dariť a z pôvodne obchodných partnerov se stávajú priatelia. Zakladáme firmu Čajová květina, s.r.o.
Dostavujú se prvé zaujímavejšie výsledky a náš obrat poprvýkrát prekročí milion českých korun. V reštauráciách a obchodoch získavajú kvitnúce čaje čím ďalej tým väčšiu obľubu.
Peter se rozhoduje uviesť na český trh Bio Matcha Tea. S Jirkou se naplno ponorí do štúdia tohto unikátneho čaju a rozhodujú sa k odvážnemu kroku – budú matcha ponúkať v modernom pojatí.
P+J: "Ako prví prichádzame na trh s matcha baleným po jednotlivých 2g porciách. Po dlhom hľadaní sa nám nakoniec podarilo nájsť firmu, ktorá bola schopná matcha baliť presne podľa našich predstáv. Matcha je veľmi tradičný spôsob spracovania čajovníku s až pomaly ortodoxným postupom pre jeho prípravu - tradičný japonský čajový obrad. Vedeli sme, že toto všetko musíme zjednodušiť a priblížiť sa zákaznickému chovaniu európskeho zákazníka. To bola jediná možnosť pokiaĺ sme chceli matcha predstaviť širšej verejnosti. Prišli sme s jednoduchou myšlienkou šejkru, v ktorom by sa matcha jednoducho rozšejkroval s vodou.
Na jeseň 2012 sa Peter vydává do Japonska, aby tam svoj zámer moderného postupu prípravy matcha predstavil významným čajovým majstrom. Tí boli z Petrovho inovatívneho spôsobu nadšení a zoznamují ho s Jirkou Rohanem, milovníkom čaju žijúcím v Japonsku. Jirka nám pomohol otvárať dvere medzi zaujímavé osobnosti na poli obchodu s čajom. Zakladáme Facebook Matcha Tea a púšťame sa s nadšením do práce.
Vzhľadom k stále rastúcemu dopytu po Bio Matcha Tea sa rozhodujeme ukončiť predaj kvitnúcich čajov a začíname sa naplno se venovať čaju matcha. Náš obrat poprvýkrát presahuje 5 miliónov českých korún a stávame se tak jedinou spoločnosťou v ČR a na Slovensku, ktorej jediným hlavným produktom je čaj matcha v bio kvalite.
Matcha Tea expanduje. Tento extrémne náročný rok je plný prezentácií. Účastníme se nespočtného množstva prezentačných akcií a veľtrhov. Vznikajú ďaľšie produkty, ktoré obsahujú čaj matcha a máme za sebou prvé vystúpenia v televízii.
Pokračujeme v sérii prezentácií a sťahujeme se do nových priestorov v Osadnej ulici, kde zakladáme kamenný Matcha Point. Ďaľšie 3 pointy v Prahe - v OC Chodov, v Arkády Pankrác a v Atrium Flora otvára náš blízky obchodný partner Ján Hudeček. Koncept Matcha Pointov bol pre celkový rozvoj značky v začiatkoch dôležitý. Umožňoval nám kontakt, edukáciu a priamy predaj koncovému zákazníkovi. Okamžite sme tak mali spätnú väzbu od zákazníkov a boli sme tak schopní obratom reagovať na podnety z trhu. Obrat firmy přesahuje 14 milionů.
V polovici roku sa rozhodujeme pre kompletný redesign značky Matcha Tea. Možno i vďaka tomu je rok 2016 rekordný. Dosahujeme obratu 26 miliónov českých korún.
Neustále rozširujeme portfólio zákazníkov a púšťame se i na zahraničné trhy. Tržby se nám bohužiaľ prepadly o 9 %. Bilancujeme, analyzujeme, konzultujeme s odborníkmi a ladíme stratégiu na rok 2018.
Predaje rastú a my sme se rozhodli baliť si matcha sami. Poriadame pre vás veľké množstvo súťaží a víťazov jednej z nich sme dokonca poslali na 10 dní do Japonska. Obrat se podarilo dostať na rekordných 27 milionů českých korún.
Oslavujeme 10 rokov. Významne se začíname zaoberať zložením používaných obalových materiálů. Pokukujeme po ďaľších trhoch a premýšľame, čo vám nového ponúkneme.